Tuesday, September 9, 2008

သည္းခံမႈ

တစ္ခါေတာ့ က်ေနာ္တို႔ သတၱေလာကႀကီးမွာ အဖိုနဲ႔ အမ ဘယ္သူက သည္းခံႏိုင္မႈစြမ္းရည္ပိုျမင့္သလဲဆိုတာစဥ္းစားၾကည့္မိတယ္။
စဥ္းစားမိတဲ့အတိုင္း က်ေနာ္က သူငယ္ခ်င္းထုထဲ ခ်ျပၾကည့္ေတာ့ ျငင္းခုန္စရာေလးတစ္ခုေတာ့ရသြားတာေပါ့ဗ်ာ..၊
အျငင္းအခုန္သမားေတြ ေလသံေတြက်ယ္က်ယ္လာတဲ့အခ်ိန္မွာေတာ့ က်ေနာ္က..အေၾကာင္းသင့္တဲ့တစ္ေန႔ လက္ေတြ႔စမ္းသပ္ၾကည့္
ၾကတာေပါ့...လို႔ ခဏဘရိတ္၀င္အုပ္ေပးလိုက္ပါတယ္။
အေၾကာင္းသင့္တဲ့တစ္ေန႔ဟာ.. က်ေနာ္တို႔ သူငယ္ခ်င္းအုပ္စု(အရမ္းခ်စ္ၾကတဲ့သူေတြက Monkey Group လို႔ေခၚပါတယ္) ေက်ာင္းကင္န္တင္းမွာထိုင္ေနၾကခ်ိန္မွာေပါ့။
က်ေနာ္တို႔က ခ်စ္စႏိုးနဲ႔ မႀကီးစမ္းလို႔ေခၚတဲ့ အစ္မႀကီးဆိုင္ထဲ၀င္လာပါတယ္၊ အစ္မႀကီးက အရမ္းကိုသေဘာထားျပည့္၀ၿပီး၊ လူတစ္ဖက္သားကိုလည္း
တတ္ႏိုင္သမွ်ကူညီေနတဲ့သူပါ၊ က်ေနာ္တို႔ရြယ္တူသူငယ္ခ်င္းေတြထက္ (၄)ႏွစ္ေလာက္ အသက္ပိုႀကီးပါတယ္။ သူ႔ကို က်ေနာ္တို႔အားလံုးက ခ်စ္ၾကရိုေသၾကတယ္၊
သူကအဲဒီအခ်ိန္မွာ ရန္ကုန္တကၠသိုလ္မွာ Master တန္းတက္ေနရင္းက ဒီဘက္ကေက်ာင္းကိုလည္းလာတက္ေနတာ..။
သူ႔ခမ်ာ အခ်ိန္စာရင္းကြက္တိနဲ႔ လႈပ္ရွားေနရသူေပါ့ ဒီေက်ာင္းၿပီးရင္ ဟိုေက်ာင္း၊ ဟိုေက်ာင္းၿပီးရင္ ဒီျပင့္ေက်ာင္းနဲ႔ သူ႔ၾကည့္ရတာနဲ႔တင္ေမာလွပါတယ္။
အဲဒီ မႀကီးစမ္းက က်ေနာ္တို႔ ေဘးက စားပြဲမွာ၀င္ထိုင္ၿပီး စားရင္းေသာက္ရင္း က်ေနာ္တို႔နဲ႔စကားေတြေျပာေနတယ္။
က်ေနာ္တို႔ စားပြဲရဲ႔မလွမ္းမကမ္းမွာေတာ့ ကိုတိုးးႀကီးလို႔ေခၚတဲ့ အကိုႀကီးလည္းရွိေနတယ္ သူကလည္းသူ႔ေကာင္မေလးနဲ႔ အတူထိုင္ၿပီး လဘက္ရည္ေသာက္ေနၾကတယ္။
ကိုတိုးႀကီးလည္း က်ေနာ္တို႔ထက္(၅)ႏွစ္ေလာက္ အသက္ပိုႀကီးတယ္၊ ဘြဲ႔တခုရၿပီး ႏိုင္ငံျခားမွာ အလုပ္ထြက္လုပ္ေနရာကေန ျပန္လာၿပီး ေက်ာင္းျပန္တက္ေနတာပါ။
(အေၾကာင္းသင့္ခဲ့ရင္ ကိုတိုးႀကီးနဲ႔ သူ၏သူငယ္ခ်င္းမ်ား ဆိုတဲ့ဇာတ္လမ္းတစ္ပုဒ္ေရးခ်င္ပါတယ္၊ လံုးခ်င္းထုတ္ၿပီး ရုပ္ရွင္ရိုက္လို႔ရမယ့္ အေနအထားမွာရွိေနလို႔
အခ်ိန္ယူၿပီးျပင္ဆင္ေနပါတယ္)
ခဏေနေတာ့ မႀကီးစမ္းက ထိုင္ေနရာကေန ..ငါဟိုဘက္ေက်ာင္းသြားရေတာ့မယ္...ဆိုၿပီး လြယ္အိတ္ေလးလြယ္ၿပီးဆိုင္ထဲကထြက္ပါတယ္၊ က်ေနာ္က အဲဒီအခ်ိန္မွာ
“အမႀကီး သြားေတာ့မလို႔လား” လို႔ လွမ္းေအာ္ေမးလိုက္ေတာ့၊ သူက ေအး..သြားၿပီေဟ့ လို႔ေျပာၿပီးထြက္သြားပါတယ္။ က်ေနာ္ေမးလိုက္တဲ့ အသံကက်ယ္သြားၿပီး၊
မႀကီးစမ္း ျပန္ေျဖတဲ့အသံကလည္း ခပ္က်ယ္က်ယ္ပါပဲ၊
မေရွးမေႏွာင္းမွာပဲ ကိုတိုးႀကီးလည္း ထိုင္ရာကေနထၿပီး ဆိုင္အျပင္ကိုထြက္လာပါတယ္၊ က်ေနာ္က ေစာေစာက မႀကီးစမ္းကို လွမ္းေမးလိုက္သလိုမ်ိဳးပဲ ..
“အထီးႀကီး သြားေတာ့မလို႔လား” လို႔ေမးလိုက္ခ်ိန္မွာေတာ့ ကိုတိုးႀကီးရဲ႔ နဂိုမျဖဴတဲ့သူ႔မ်က္ႏွာႀကီး ရဲကနဲျဖစ္သြားၿပီး၊ ေလသံခပ္ဆတ္ဆတ္နဲ႔ “ခင္ဗ်ား က်ေနာ့္ကို ဘယ္လိုေခၚ
လိုက္တာလဲ..” လို႔ ေဒါသေထာင္းကနဲထြက္လာသူရဲ႔ ပံုမ်ိဳးနဲ႔ ေမးလာပါေတာ့တယ္။
အဲသည္မွာပဲ...
က်ေနာ္က ...ကဲ..သူငယ္ခ်င္းတို႔ မင္းတို႔မၾကာခင္ကအျငင္းပြားေနတဲ့ ျပႆနာကို အခုေျဖရွင္းလိုက္ပါၿပီ...လို႔ေျပာလိုက္ပါတယ္။ အားလံုးေၾကာင္ ေနတဲ့အခ်ိန္မွာပဲ
က်ေနာ္က ကိုတိုးႀကီးကို ေတာင္းပန္ၿပီးဆိုင္ထဲကထြက္ခဲ့ပါေတာ့တယ္။
ကဲ...စာရႈသူမိတ္ေဆြ... ေလာကမွာ ေယာက်ၤားနဲ႔ မိန္းမ(တနည္း) အဖိုနဲ႔အမ မွာ ဘယ္သူက အမွန္တရားကို ရင္ဆိုင္တဲ့ေနရာမွာ သည္းခံႏိုင္စြမ္းပိုျမင့္သလဲဆိုတာ..........
ခင္ဗ်ားလည္း ရွင္းရွင္းလင္းလင္းသေဘာေပါက္ေလာက္ၿပီ ထင္ပါရဲ႔ဗ်ာ၊

သုစံ

1 comment:

thonn thonn said...

ဒီက အေကာင္းမွတ္လို႕ဖတ္ေနတာ။ သူက ေနာက္တယ္ေတာ့.။